Spring til indhold

HR på Klinisk Institut

HR-funktionens vigtigste opgave er at sørge for ansættelsen af Klinisk instituts medarbejdere, såvel det videnskabelige som det teknisk-administrative personale. Funktionen er tovholder for ansættelsesprocesserne lige fra stillingsopslaget til ansættelseskontrakten.

Om HR på Klinisk Institut

HR-funktionen har blandt andet ansvaret for at vedligeholde personaledata på alle nuværende ansatte, herunder fx løbende at registrere afholdelse af ferie, sygdom, barsel osv.

Kontakt HR, hvis du:

  • har spørgsmål til din ansættelse eller løn
  • skal afholde/har afholdt ferie eller orlov
  • bliver syg

Nederst på siden finder du AAU-Håndbogen, som har en række nyttige links til personalepolitikker, skabeloner og lignende for ansatte ved Aalborg Universitet.

Hvis du mangler noget eller har problemer med at finde den rette blanket, så kontakt HR på Klinisk Institut på e-mail: Inst.klinisk.hr@dcm.aau.dk

Kontakt HR på Klinisk Institut

E-mail: HR-support