Om os

Vores mission er at medvirke til bedre kvalitet i sundhedsvæsenet gennem forskning og uddannelse.

Vi er et multidisciplinært og åbent forskningsmiljø, som rummer en bred vifte af forskningsdiscipliner og kompetencer, bl.a. indenfor epidemiologi, sundhedsøkonomi, biostatistik, sociologi og klinisk forskning.

Dansk Center for Sundhedstjenesteforskning er etableret i et samarbejde mellem Aalborg Universitet og Region Nordjylland, repræsenteret ved Aalborg Universitetshospital og Psykiatrien i Region Nordjylland.

Centret er organisatorisk forankret i henholdsvis Klinisk Institut, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Aalborg Universitet og i Forskning, Uddannelse og Innovation, Aalborg Universitetshospital.

Centret er fysisk placeret i SUND bygningen ved siden af Nyt Aalborg Universitetshospital.

Kontakt Dansk Center for Sundhedstjenesteforskning